Serwis firmy Prolech pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:30
telefon: 25 684 8878 e-mail: serwis@prolech.com.pl
Procedura zgłaszania reklamacji:
- przed wysłaniem sprzętu do serwisu sprzedawca jest zobowiązany do wypełnienia formularza reklamacyjnego na stronie rma.prolech.com.pl, (urządzenie przysłane bez wypełnionego formularza RMA zostanie odesłane do nadawcy bez rozpatrzenia), - towar przed wysłaniem musi zostać zabezpieczony w opakowaniu zapewniającym bezpieczny transport do serwisu,
- sprzęt prosimy przysyłać kompletny (urządzenie przesłane bez akcesoriów, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania zostaną odesłane do nadawcy bez naprawy),
- do reklamowanego sprzętu prosimy dołączyć kartę gwarancyjną, kopię dowodu zakupu oraz podanie numeru RMA na opakowaniu,
- jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.
Firma Prolech rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia. Zastrzega sobie również prawo do wydłużenia okresu rozpatrzenia reklamacji do 28 dni roboczych w sytuacjach nietypowych. Zgłaszanie reklamacji: rma.prolech.com.pl |